Επιχειρηματική Ανάπτυξη

green

Το σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον δημιουργεί ανάγκες για ποιοτικότερη διαχείριση των πληροφοριών, μεθοδικότερη παρακολούθηση των απολογιστικών μεγεθών και σχεδιασμό βάσει προϋπολογισμών. Παράλληλα, όλο και περισσότερες εταιρείες αναζητούν επενδυτικές ευκαιρίες μέσω συμπράξεων και τη δημιουργία νέων επιχειρηματικών σχημάτων. Η αξιολόγηση της κάθε περίπτωσης και η εκπόνηση ειδικών μελετών απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις και προσαρμοσμένη μεθοδολογία.

Παρέχουμε πλήρη υποστήριξη για υπηρεσίες επιχειρηματικής ανάπτυξης όπως:

Πολύ βασικό στοιχείο για την μακροχρόνια και επιτυχή λειτουργία μιας επιχείρησης είναι η ύπαρξη κερδοφορίας, όπως και η υγιής ταμειακή ροή.
Στην καθημερινότητα των εργασιών ενδέχεται να μην παρακολουθούμε τόσο εντατικά τα αποτελέσματα της κερδοφορίας και των ταμειακών διαθεσίμων.

Εμείς στη Link μπορούμε να καταγράψουμε:

✓ Τα οικονομικά αποτελέσματα της επιχείρησης
✓ Την κερδοφορία βάση του ετήσιου τζίρου/ εσόδων και των εξόδων
✓ Τα ταμειακά διαθέσιμα της επιχείρησης.

Στη φάση έναρξης της επιχειρηματικής δραστηριότητας πρέπει να γίνει πολύ προσεκτικά αναλυτικός σχεδιασμός της επιχειρηματικής ιδέας, ο οποίος θα προχωρήσει σε προγραμματισμό για να μεταφραστεί σε πλάνο υλοποίησης.

Ο σύμβουλος της Link μπορεί να σας υποστηρίξει, παρέχοντας:

✓ Τη γνώση και την εμπειρία, βάση του κλάδου στον οποίο θέλετε να δραστηριοποιηθείτε.
✓Αξιολόγηση των πλεονεκτημάτων και των μειονεκτημάτων της δραστηριότητας που επιλέξατε και ανάλυση των δυνάμεων και αδυναμιών που προκύπτουν από την προβλεπόμενη εσωτερική σας οργάνωση (PEST, S.W.O.T. Analysis).
✓ Καθοδήγηση στη χάραξη του Στρατηγικού Πλάνου της εταιρίας σας.
✓ Οργάνωση του Πλάνου Μάρκετινγκ.
✓Δημιουργία αναλυτικού χρονοδιαγράμματος ενεργειών σύμφωνα με το οριστικοποιημένο Στρατηγικό και Μάρκετινγκ Πλάνο.
✓ Προϋπολογισμό εξόδων και εσόδων για το πρώτο ή/ και επιπλέον έτη λειτουργίας.
✓ Αξιολόγηση του τόπου εγκατάστασης της επιχείρησης και των λειτουργικών εξόδων που εμπεριέχει.
✓ Καταγραφή των απαραίτητων θέσεων εργασίας και του προφίλ του ανθρώπινου δυναμικού που θα χρειαστείτε κατά την έναρξη της λειτουργίας σας.
✓ Καταγραφή του εξοπλισμού: έπιπλα, μηχανογράφηση, λογισμικό, οχήματα κ.λ.π.
✓ Πρόταση της κατάλληλης μηχανοργάνωσης και του απαιτούμενου λογισμικού.
✓ Υποστήριξη σε όλη τη διάρκεια υλοποίησης του Στρατηγικού Σχεδιασμού.
✓ Έλεγχο αποτελεσμάτων και προτάσεις για διορθωτικές κινήσεις.

Η Link υποστηρίζει τις επιχειρήσεις στον προγραμματισμό και την υλοποίηση τη Στρατηγικής Μάρκετινγκ, αφού πρώτα ο επιχειρηματίας κατανοήσει:

✓  Τον κλάδο δραστηριοποίησης.
✓  Τους ανταγωνιστές.
✓ Τις κοινωνικοοικονομικές συνθήκες που επηρεάζουν τη δραστηριότητά του.
✓  Το αγοραστικό κοινό- στόχο στο οποίο απευθύνεται.
✓  Τις ιδιαιτερότητες του αγοραστικού κοινού βάση της γεωγραφικής διασποράς του.

Αφού γίνουν οι παραπάνω διαπιστώσεις, και έχοντας καταγράψει τη συνολική Εταιρική Στρατηγική, προχωρούμε στις ενδοεταιρικές βελτιώσεις που μπορεί να αφορούν:

✓ Την ανανέωση, βελτίωση, κατάργηση, εισαγωγή προϊόντων και υπηρεσιών.
✓Την ανανέωση, βελτίωση, κατάργηση του υφιστάμενου Μίγματος Μάρκετινγκ (προϊόν/ υπηρεσία, τιμή, διανομή, προώθηση).
✓ Την ανανέωση, βελτίωση της εταιρικής εικόνας.
✓ Τη βελτίωση της ροής των εργασιών και του τρόπου που παραδίδονται, διαμορφώνοντας ένα υγιές εργασιακό περιβάλλον το οποίο αποτελείται από αποδοτικό και συνεργάσιμο ανθρώπινο δυναμικό.

Αφού γίνεται η συλλογή των απαραίτητων στοιχείων, συντάσσεται μελέτη που εστιάζει στην αξιολόγηση βασικών τομέων της επιχείρησης. Ενδεικτικοί τομείς:

✓ Εσωτερική δομή και οργάνωση της επιχείρησης
✓ Προμηθευτές- Προϊόντα
✓ Ανθρώπινο δυναμικό
✓ Οργάνωση Λογιστηρίου, λογιστικό πρόγραμμα
✓ Οργάνωση πωλήσεων
✓ Χρηματοοικονομικές ροές
✓ Δανεισμός
✓ Μικτό κέρδος- Λειτουργικό κόστος- Σημείο Μηδέν

✓  Αξιολόγηση υφιστάμενης κατάστασης
✓  Καθορισμός στόχου και στρατηγικής
✓ Σχεδιασμός μεθοδολογίας εξαγωγών
✓ Συμβουλευτική υποστήριξη κατά την υλοποίηση και ανατροφοδότηση

✓ Αξιολόγηση υφιστάμενης κατάστασης
✓ Καθορισμός στόχου και στρατηγικής
✓ Σχεδιασμός πλάνου μάρκετινγκ
✓ Σχεδιασμός μεθοδολογίας πωλήσεων
✓ Συμβουλευτική υποστήριξη κατά την υλοποίηση και ανατροδοφοδότηση

Οι μελέτες βιωσιμότητας βασικό στόχο έχουν τον καθορισμό και την καταμέτρηση του κόστους και των ωφελειών που προκύπτουν από τα επενδυτικά προγράμματα προκειμένου να ληφθούν αποφάσεις κατά την διάρκεια του κύκλου της ζωής αυτών.

Οι μελέτες αυτές, αποσκοπούν στο να εντοπίσουν τις ευκαιρίες και τα προβλήματα καθώς επίσης και στην εξεύρεση των αποδοτικότερων λύσεων. Παράλληλα, σταθμίζουν τις θετικές και αρνητικές επιπτώσεις των εναλλακτικών ενεργειών.

Η υποστήριξη, από τεχνικής και οργανωτικής απόψεως του σχεδιασμού επενδύσεων σχετιζομένων με την δημιουργία νέων επιχειρήσεων, την ανάπτυξη νέων προϊόντων καθώς και η αναβάθμιση επιχειρήσεων μέσω της χρήσης νέων τεχνολογιών αποτελούν επίσης ένα σημείο αιχμής και ουσιαστικής παρέμβασης των μελετών αυτών.

Οι Μελέτες  Βιωσιμότητας περιλαμβάνουν αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με:

✓ Τη δομή της επιχείρησης.

✓ Τα προϊόντα της επιχείρησης.

✓ Τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείται η επιχείρηση.

✓ Το σύστημα αποθήκευσης και διανομής της επιχείρησης.

✓ Τους παραγωγικούς συντελεστές της επιχείρησης.

 

Η μεθοδολογία, βάσει της οποίας διενεργείται μία μελέτη βιωσιμότητας είναι, σε γενικές γραμμές η εξής:

✓ Αναλυτική καταγραφή των τεχνικών, οργανωτικών και ανθρώπινων πόρων της επιχείρησης.

✓ Λεπτομερής καταγραφή του περιβάλλοντος της επιχείρησης, ανάλυσης της σκοπιμότητα της επιχειρηματικής κίνησης, τόσο από εμπορική όσο και οικονομική σκοπιά.

✓ Ανάλυση κόστους – ωφέλειας (Cost – Benefit Analysis).

✓ Εξέταση εναλλακτικών λύσεων.

✓ Πρόβλεψη των χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων της επιχειρηματικής κίνησης.

✓ Αξιολόγηση της προσδοκώμενης οικονομικής απόδοσης της επένδυσης με χρήση κατάλληλων εργαλείων (Μέθοδος Καθαρής Παρούσης Αξίας, Μέθοδος Εσωτερικού Ποσοστού Απόδοσης, Return on Investment, κλπ.).

✓ Ανάλυση Τεχνικής Βιωσιμότητας.

✓ Αναλυτική καταγραφή των τεχνικών, οργανωτικών και ανθρώπινων πόρων της επιχείρησης.

✓ Ανάλυση της αγοράς και του εξωτερικού περιβάλλοντος.

✓ Ανάλυση τεχνικής βιωσιμότητας.

✓ Προϋπολογισμός πωλήσεων

✓ Προϋπολογισμός παραγωγής

✓ Προϋπολογισμός πρώτων υλών

✓ Προϋπολογισμός άμεσης εργασίας

✓ Προϋπολογιστικός Ισολογισμός

✓ Προϋπολογισμένη κατάσταση λογαριασμού αποτελεσμάτων χρήσεως

✓ Ταμειακός  Προϋπολογισμός (Cash budget)

✓ Πολιτική στην κατάρτιση των προϋπολογισμών

✓ Προϋπολογισμός επενδύσεων

✓ Προϋπολογιστικός έλεγχος (controlling budget)

✓ Προϋπολογισμός και Νεκρό σημείο

Οι πιο σημαντικές εξελίξεις το 2017 για επιχειρηματική ανάπτυξη