Το γραφείο μας, με 32 χρόνια εμπειρία σε λογιστικές, φοροτεχνικές και συμβουλευτικές υπηρεσιών αναπτύσσεται, δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας και αναζητά ικανά άτομα με γνώσεις.
Οι κύριες αρμοδιότητές σου θα είναι:
✓ Τήρηση Απλογραφικών Βιβλίων
✓ Υπολογισμός και υποβολή ΦΠΑ, ΦΜΥ, Intrastat, Listing, ΜΥΦ
✓ Σύνταξη δηλώσεων φόρου εισοδήματος φυσικών και νομικών προσώπων (Ε1, Ε2, Ε3, Ε9, Ν)
Αν έχεις τα παρακάτω προσόντα, θα θέλαμε να σε γνωρίσουμε:
Προϋπηρεσία τουλάχιστον 7 ετών σε ομοειδείς αρμοδιότητες σε λογιστικό γραφείο
✓ Σπουδές με οικονομικό προσανατολισμό
✓ Άριστη γνώση Η/Υ και προγραμμάτων λογιστικής διαχείρισης
✓ Πολύ καλή γνώση της ελληνικής φορολογικής νομοθεσίας
Εμείς σου προσφέρουμε:
✓ Συνεχή εκπαίδευση μέσω σεμιναρίων
✓ Ανταγωνιστικές αποδοχές, βάσει προσόντων
✓ Δυναμικό και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας